Inbound IVR Servisi

Inbound IVR Servisi Nedir?

IVR, fiziksel bir telefon santraliyle yapabileceğiniz tüm işleri, sabit bir telefon hattına, santrale ve hatta müşteri temsilcisine bile ihtiyaç duymadan yapabilmenizi sağlayan, internet tabanlı, düşük maliyetli ve etkileşimli bir servistir. Inbound IVR ile kurumunuza gelen telefon çağrılarının santrale ihtiyaç duymadan, otomatik olarak karşılayabilirsiniz.

Özellikleri

Inbound IVR servisi ile;

  • Yoğun telefon trafiğinin yaşandığı dönemlerde iş süreçlerini hızlandırabilir
  • Firmanıza telefonla erişip bilgi edinmek isteyen müşterilere, firma uygulamaları ile entegre çalışan bir sistemle en güncel bilgiyi verebilir
  • Aynı anda gelen birçok çağrıyı otomatik bir sistemle yönetebilir
  • Müşterinizi görüşmek istediği birime hızlıca yönlendirebilir, çağrı karşılama ve bekleme sürelerini azaltabilirsiniz.

Inbound IVR, müşterileri anlamak, daha iyi hizmet vermek için gelen aramaları otomatik bir sistemle yönetir. Hızlı, maliyet avantajlı ve kişiye özel çözümlerle müşteri temsilcisine duyulan ihtiyacı minimize ederek iş akışlarını kolaylaştırır.