Outbound IVR Servisi

Outbound IVR Servisi Nedir?

Outbound IVR, firmanızdan dışarıya doğru yapılacak aramalar için kullanabileceğiniz otomatik bir çağrı sistemidir. Outbound IVR ile bir müşteri temsilcisinin yapacağı tüm aramaları otomatik olarak gerçekleştirerek kısa zamanda geniş kitlelere ulaşabilir ve telefon tuşlama bilgileri aracılığıyla geri bildirimler almanızı sağlayabilirsiniz.

Neden Outbound IVR?

Günümüzde kurumsal firmalar hedef kitlelerine telefonla ulaşmaktadır. Firmaların müşteri portföyü genişledikçe dışa yapılan aramalar gittikçe dış aramalar daha fazla zamana ve dolayısı ile daha fazla paraya mal olmaktadır. Outbound IVR ile müşteri temsilcileriniz ulaşılamayan numaralarla veya meşgule dönen aramalarla vakit kaybetmeden hedef kitlenize kolayca ulaşabilir. Yani Outbound IVR sayesinde, müşteri temsilcileriniz, yalnızca telefonu açıp görüşmeye onay veren müşterilerle konuşur.

Aynı zamanda Outbound IVR ile müşterilerinize memnuniyet anketi gibi interaktif bir arama gerçekleştirebilir, firmanızın başarılı ve eksik yönleri hakkında görüş belirtmelerini sağlayabilirsiniz.

Kimler için İdeal?

  • Çağrı merkezleri
  • Bankalar, sigorta acenteleri gibi finansal konularda müşterileriyle etkileşime geçen kurumlar
  • Eğitim kurumları
  • Hizmet sektöründe faaliyet gösteren firmalar
  • Danışmanlık hizmeti veren kuruluşlar
  • Belediye ve kamu kurumları
  • Kampanya ve indirim bilgilerini müşterilerine iletmek ve geri bildirim almak isteyen mağazalar gibi birçok sektörden firma, kurum ve kuruluş Outbound IVR servisinden faydalanabilir.

Ücretlendirme